Velkommen!
Registrer deg og delta i diskusjonen her på FikseSelv.no - Det er enkelt, trygt og helt gratis!
Registrer ny bruker her !
Ja, har sittet på gjerdet en stund.
Nå var det nok.
Starter med blanke ark og nytt navn her.

Ja, etter laaang tålmodighet gjør jeg et skifte.
Har holdt ut løgnene fra de som står bak byggebolig lenge nok nå.
Det er bare lovnader om forbedringer, nye løsninger og alt mulig flott som skal komme.
Det eneste er en løsning som tidvis går grisesakte, helt åpenbar (russisk og engelskspråklig SPAM) får ligge i ukesvis og jeg må innrømme at nivået på de som stiller spørsmål og de som svarer er tidvis fryktelig banalt.

Ser frem til en hverdag her inne med litt mindre SPAM og innhold med høyere kvalitet på spørsmål og svar.
Heller litt lite trafikk med høy kvalitet enn masse nonsens!

Jeg må få lov til å skryte av diskusjonskulturen her inne! (y):)
Skal forsøke bidra med mitt.

• Like
Reaksjoner: JollyCola
I dag ble jeg rett og slett så forbanna over å ha blitt holdt for narr i månedsvis av disse folkene som nå drifter byggebolig.
Nå har de utviklet en ny sport internt i selskapet sitt, og det heter å juge mest mulig for brukerne.
Alt har sin tind og min tid der er nå over.
Virker være et lagt høyere nivå her inne, men betydelig mindre trafikk, men godt å se at de dyktigste og mest solide figurene på BB har åpnet konto her.
Gleder meg til en :coffee: her regelmessig.
Benyttet samtidig anledningen til å starte på nytt med nytt brukernavn og nye fargestifter.

@KondensaTor, helt enig.
Nå har denne angivelige produktsjefen jugd og fantaser i månedsvis - og nå senes kommer de med en fantasihistorie om at det er ytterligere forsinket pga. at de sitter og patcher opp 1,4 millioner sider som er indeksert av Google sin søkemotor. Haha for en dustete ting å skrive!
Hvis de setter opp patcher fra gamle url's til nye vil Google straffe de voldsomt i sin søkemotor.
De det må gjøre er å lansere den nye løsningen og umiddelbart sende inn sitt nye komplettet sidekart til Google sin søkemotor.
Da vil Google indeksere alle sider på nytt og de vil beholde sin ranking. For en gjeng!
Det eneste jeg tar med med at dette er at det børsnoterte selskapet bak Boligmappa/Byggebolig er langt mer opptatt av å beholde sin ranking på Google, enn å tilby sine brukere en akseptabel tjeneste.
Jeg og har logga ut 4ever. Nok er nok!

PS: Noen burde jo ta en dugnad og tipse resten av stakkarene inne på BB om denne nettsiden!

Merkelig at antallet scripts som skal kjøres på BB har bare økt den siste tiden.
Her på fikseselv er det (foreløpig) 2 scripts: Fikseselv.no og Googletagmanager.com. BB har 18, mesteparten annonse scripts.
1751483399514.png
Men ja, BB har tøyet strikken for langt for lenge.

Jaja, nå er det nok for min del.
Nå spammes det ned av poster på ulike språk med reklame for alt mulig drit, og ingen griper inn.
Bare jug og fanteri.
Blir gjerne en del av dette forumet, men starter med nytt navn her.

:coffee:
Har ruslet utenfor gjerdet en god stund.
Tar steget inn og ser om gresset er grønnere på innsiden.
💚

Jupp! :coffee:
Starter på en ny frisk med nytt nick her!
Fant frem til fikseselv ved en ren tilfeldighet. Ser bra ut!

Etter mer enn 10år og utallige innlegg på BB takket jeg for meg i går.
Det var nok nå.

Har kikket på FS fra sidelinjen i noen måneder og dette virker mer fornuftig.
Som flere andre har sagt før meg: Tar heller en :coffee: eller ☕☕☕ her!

Jeg er ganske kunnskapsløs, men jeg deler gladelig av den kunnskapsløsheten jeg besitter :cool:

Ja, nå var det nok for min del.:devilish:🤡🤡
Logget ut for siste gang og satser på nye fargestifter og blanke ark her. Deilig og litt befriende.

Kommer ikke fra ByggeBolig.no, men håper jeg er velkommen her likevel :)
Registrerte en konto på BB for en tid tilbake, men det opplegget orker jeg ikke.
Veldig glad for "tonen" og seriøsiteten her inne.

Ja, det var nok nå.
Ser veldig bra ut her. Har fulgt med fra sidelinja lenge, men tenker det er greit å skifte beite nå.
Jeg har alltids mange ulike prosjekter i sving og stiller nok flere spørsmål enn jeg selv evner å gi svar.
Dere får bære over meg meg
:)

Ja, nå fikk jeg nok av SPAM og dritt i strie strømmer. Har ikke skrevet på BB på et år nå, men har lest jevnlig.
Ferdig for godt. Det er jo bare jug fra de som driver. Lover masse. Holder intet.
Starter på nytt her.