Ja, nytt brukernavn her. Greit å starte på nytt.
ByggeBolig er ferdig og vel så det. Sikkert et fint arkiv å ha liggende, men det er bare snakk om tid før noen trekker ut pluggen for forumet.
Det krever tid, penger og ikke minst tilstedeværelse fra en birøkter (les:moderator) for at noe slikt skal fungere.
Nå har jo sistemann slukket lyset og gått hjem og nettsiden eies av et børsnotert selskap med over 1 milliard i omsetning.
Det er jo helt uaktuelt at de gidder ta risikoen med å drifte et åpent diskusjonsforum.
Gleder meg over å se at FikseSelv har dukket opp og ganske festlig at det er han som startet ByggeBolig som driver dette stedet også.
Det var jo når de nye eierne av ByggeBolig kom inn og endret totalt på konseptet at det gikk til hælvette.
Hyggelig med dette forumet og en

her på morgenkvisten på jobb.
Hvis vi gir det litt tid så kommer nok samtlige fra ByggeBolig hit og fortsetter diskusjonen her.
Ser jo også ut til at nivået her inne er ganske bra, så jeg skal i hvert fall forsøke gjøre mitt til å bidra til det.
PS: Ser forresten at det kom en kommentar på ByggeBolig.no hvor brukeren Oblygre savner informajson om hvem som står bak og driver FikseSelv. Det er jo et poeng. Kan jo være greit å legge ut litt informasjon om det
@Administrator ?