Velkommen!
Registrer deg og delta i diskusjonen her på FikseSelv.no - Det er enkelt, trygt og helt gratis!
Registrer ny bruker her !

kirderF

Kaptein
27 Des 2024
216
168
Norge
I forbindelse med bygging av ny bolig deler jeg prisen jeg har fått for komplett installasjon av 2 stk Easee Charge Up i ny bolig med garasje.
Merk at i prisen er alt inkludert fra stigekabel fra hovedskap, underfordelingsskap i garasje og 2 stk ladere.
Hva tenker dere om prisen de tilbyr?

Elektro tilbud Elbillader.jpg

Jeg vil si at dette er et helt greit tilbud.
Stigekabel til fordeler, egen underfordeling i skap i garasje, automater, 2 ladere og equalizer.
Ganske ok pris.

Tillegg ved nybygg er ofte priset høyt.

Men i dette tilfellet er det nok en normal pris med inkludert matriell og arbeidstid.

Ved fastpris må leverandøren legge litt ekstra, for å unngå tap på uventet ekstraarbeid. På nybygg er det gjerne mindre risiko for noe uventet.

• Like
Reaksjoner: Chernobyl
Fikk installert en Easee Charge Lite i for nokså nøyaktig 2 år siden, der vi hadde alt av vern fra før i sikringsskapet og en TFXP MR Flex 3G6 kabellengde på kanskje 20m-ish.
Installatør måtte bare borre et hull i tak under sikringsskapet og klemme kabelen langs taket og ut grunnmuren, alt annet forarbeid var allerede gjort.
Dette endte opp på 16.500,-

Synes det høres ut som en nokså normal pris for 2 ladere, alt inkludert.

Jeg betalte 62.000,- inkl mva for
3 stk Easee Charge Up med equalizer.
Kabel fra hus til garasje og montering av lite sikringskap i garasje.
Ganske likt opplegg og ganske lik pris (hvis man tar høyde for en ekstra lader).