Velkommen!
Registrer deg og delta i diskusjonen her på FikseSelv.no - Det er enkelt, trygt og helt gratis!
Registrer ny bruker her !

Administrator

Administrator
Medlem av ledelsen
18 Des 2022
74
83
Da har vi passert 500 diskusjonstråder her på FikseSelv.no !

Tråd nummer 500 ble @Pwb sin rykende ferske tråd:
- Plafond eller Takplafond - WarmDim eller DimToWarm

Det er veldig hyggelig å se at diskusjonen løper uten kjeft og smell ❤️
Ta gjerne en liten kikk på disse lenkene i en ledig stund, så fortsetter den gode stemmingen 🫶

- Forumregler for FikseSelv.no

og

- Retningslinjer for profesjonelle aktører og næringsvirksomhet på FikseSelv.no

og

- Hvordan bidra til god forum- og diskusjonskultur & Hvordan rapportere uønsket aktivitet?

Hva skal til for å få MER trafikk hit? ser for meg at BB fortsatt "vinner" når noen søker på google.

er det noen måte å "overvinne" O'store google på å få ledet trafikken hitover?

Ved hjelp av Google sine verktøy ser jeg at FikseSelv.no scorer vanvittig bra på det innholdet som er indeksert.
Dvs. Google gir FikseSelv.no en veldig god score som en følge av innhold med lite SPAM, og innhold med høy grad av kvalitet og troverdig innhold.
Ser at i underkant av 700 nettsider er indeksert på Google.
Har lagt merke til at det tar mindre enn et døgn fra en tråd publiseres til den er indeksert av Google, og det er veldig bra!
Tror løsningen på det du etterspør @lekteren er å publiserer flere gode tråder, med gode "søkemotorvennlige titler" på trådene.
TTT: Ting Tar Tid

Takke meg til litt mindre trafikk med høy kvalitet, enn masse trafikk med lav kvalitet (slik det nå er på BB).
Blir uvel av å tenke på de som nå driver det, og måten de holder folk for narr.

Ved hjelp av Google sine verktøy ser jeg at FikseSelv.no scorer vanvittig bra på det innholdet som er indeksert.
Dvs. Google gir FikseSelv.no en veldig god score som en følge av innhold med lite SPAM, og innhold med høy grad av kvalitet og troverdig innhold.
Har lagt merke til at det tar mindre enn et døgn fra en tråd publiseres til den er indeksert av Google, og det er veldig bra!
Tror løsningen på det du etterspør @lekteren er å publiserer flere gode tråder, med gode "søkemotorvennlige titler" på trådene.
akkurat google måtte brenne i en viss plass i mine øyne. forstår dessverre at google fortsatt betyr mye for nettets algoritmer, men faen heller. vi må få opp farta på forumet. få inn mer aktivitet. uavhengig av kvalitets (dessverre) :)

Start med å fjerne/slå sammen 90% av forumene. Det er alt for mange. Få forum med da flere innlegg vil nok lokke litt. Slik det er nå vil folk tro at det ikke er noen her i det hele tatt.

Jeg bruker kun forumets forside, som er en liste over siste innlegg, som mitt faste utgangspunkt.
For å komme dit klikker jeg stort sett på forumets logo.

Selve forumkategorioversikten/forumlisten bruker jeg kun hvis jeg skal starte ny kategori, slik at den blir liggende i riktig kategori.

Bruker også kategorioversikten hvus jeg f.eks. leter etter noe som handler om høytrykkspylere, da er det greit med en kategori struktur:
FORUM > GARASJE, HAGE, UTEROM & PLANTER > Høytrykksvasker, hageslange og pumper.

Det jeg er mest fornøyd med her inne er at det er et hyggelig diskusjonsklima og SPAM er totalt fraværende.

En nerde-kuriositet, men denne tråden som ble opprettet kl. 22:06 i går kveld ble fult ut indeksert i natt og det er nesten utrolig.
Ser at FikseSelv også ofte inkluderes i AI-oversikten til Google, og det er en liten prestasjon å få til.
Innholdet her inn er mest sannsynlig ratet enda høyere hos Google enn jeg først trodde.

googlesoek.jpg

Tror løsningen her er mer innhold av høy kvalitet, så kommer trafikken ganske fort.
I SoMe følger trafikkvekst en type ketchup-effekt når den først kommer.

Da har vi passert 1000 diskusjonstråder her på FikseSelv.no !

Tråd nummer 1000 ble @BreakingBad sin rykende ferske tråd:
- TECE veggmontert sisterne med ramme og Sealingbag lekkasjesikring

Det er veldig hyggelig å se at diskusjonen løper uten kjeft og alt for mye smell ❤️
Ta gjerne en liten kikk på disse lenkene i en ledig stund, så fortsetter den gode stemmingen 🫶

- Forumregler for FikseSelv.no

- Retningslinjer for profesjonelle aktører og næringsvirksomhet på FikseSelv.no

- Hvordan bidra til god forum- og diskusjonskultur & Hvordan rapportere uønsket aktivitet?